¡Hola! Kan du spansk og er dyktig på kundeservice og administrasjon?

Spennende IT-selskap i sterk vekst søker en supportmedarbeider i Oslo til en bred rolle med gode utviklingsmuligheter. Varierte arbeidsoppgaver innen B2C- og B2B-kundeservice, samt operasjonelle og administrative oppgaver innen CRM, salgssupport mm. Ditt hovedansvar blir det spanske markedet, men du vil også jobbe med andre markeder.

Publisert: 21.02.2022

Vi har en spennende mulighet for deg som kan både spansk og et skandinavisk språk, har anlegg for kundeservice og administrasjon, og trives i en rolle hvor du må jobbe selvstendig og ta eierskap til arbeidsoppgavene dine. Dette er en fulltidsstilling med fast ansettelse og base i Oslo.

Om du er hyggelig, samvittighetsfull, kan formulere deg godt, har gode dataferdigheter og ikke er redd for å av-og-til jobbe i et regneark har du allerede det grunnleggende på plass! Så vil rollen i stor grad bygges rundt dine andre styrker og erfaring.

Om Nettbureau

Nettbureau er et norsk teknologiselskap med vanskelig navn, mange datamaskiner og høyt koffeininntak. Vi lager, eier og driver en rekke nyttige digitale tjenester (og noen unyttige, slik som Bæ.no). Vi er en liten og flat organisasjon med godt sosialt miljø, lite byråkrati og en smittende skaperglede!

Nettbureau sine lokaler i Oslo
Fra vårt kontor i Oslo.

Eksempler på våre tjenester i Spania er Luz.es, Internetymovil.es og Inmobiliarias.es. Årlig hjelper vi over en million brukere i Norge, Sverige, Danmark, Spania, Italia og Tyskland med å finne fram til riktige produkt- og tjenesteleverandører ved å gjøre det lettere å sammenligne tilbud og sikre seg en konkurransedyktig avtale.

Les mer om hvordan det er å jobbe hos oss: https://nettbureau.no/håndbok/

Hvorfor trenger vi deg?

Vi vokser fort og trenger derfor flere kloke hoder til å hjelpe oss å levere en best mulig opplevelse til våre bedriftskunder og sluttbrukere, samt støtte opp under andre team i bedriften. Du blir en del av vår driftsavdeling - Business Operations - som en viktig støttespiller for våre bedriftskunder, sluttbrukere og andre medarbeidere. Du vil ha ansvar for å besvare henvendelser, og følge opp kundene slik at de får det produktet de er lovet. Supporten vil foregå både via nettbaserte systemer som Front, samt i sosiale medier.

Etterhvert som du blir varm i trøya vil arbeidsoppgavene utvides slik at du i stadig økende grad kan bistå bedriftskunder og brukerne våre direkte. Dette kan f.eks. inkludere å sette opp nye kunder i vårt CRM og regnskapssystem.

Ansvarsområder:

  • Svare sluttbrukere via alle kanaler, inkludert epost og sosiale medier
  • Assistere våre bedriftskunder rundt spørsmål og ønsker knyttet til deres kundeforhold, inkludert å gjennomføre endringer i CRM-systemet
  • Hjelpe oss å utvikle og oppdatere sider med spørsmål og svar, chat og autosvar
  • Oppdage feil i våre systemer og vidererapportere disse
  • Sørge for at alle våre kunder har positive opplevelser i møte med kundeservice
  • Hjelpe med å effektivisere interne prosesser for kundebehandling
  • Hjelpe salgsavdelingen med å kvalitetssikre kundelister i excel
  • Administrativt arbeid innen økonomi/fakturering
  • Være behjelpelig med andre administrative oppgaver ved behov

Grunnleggende kvalifikasjoner:

  • Kan snakke og skrive spansk på morsmålsnivå/høyt profesjonelt nivå
  • Mestrer engelsk og et skandinavisk språk (norsk/dansk/svensk) på minimum godt nok nivå til å kunne motta opplæring og besvare brukerhenvendelser.
  • Forstå de andre skandinaviske språkene godt nok til å kunne besvare henvendelser med ferdiglagde svar.
  • Lærer nye tekniske systemer raskt og er ikke redd for tall

Vi tror du:

  • Er hyggelig, serviceinnstilt og evner å sette deg inn i kundens situasjon og behov
  • Har god forståelse av kundeservice og påvirkningen dette har på kunder og bedriften
  • Er samvittighetsfull og trives med å ta ansvar
  • Evner å håndtere flere oppgaver samtidig på en godt organisert måte
  • Er glad i å lære nye ting, og aldri tenker du er ferdig utlært
  • Trives med å jobbe selvstendig

Bonuspoeng om du:

  • Kan starte raskt i jobben
  • Har mulighet til å ta ferie utenom fellesferien – i hvert fall i perioder
  • Har erfaring fra brukerstøtte og kundeservice, gjerne innenfor IT/digitale tjenester
  • Har erfaring med administrativt arbeid
  • Har erfaring med bruk av excel
  • Kan andre europeiske språk, slik som f.eks. tysk, italiensk og fransk
  • Er flink med detaljer

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø i et fresht kontor sentralt i Oslo
  • Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
  • Hyggelige kollegaer og mange sosiale møtepunkter (se @nettbureau på insta)
  • Påvirkning på din egen arbeidshverdag
  • En arbeidshverdag preget av frihet, tillit og ansvar
  • Mac/PC, internett til hjemmekontoret og mobilabonnement
  • 10.000 kr/år til personlig utvikling utover lønn
  • Utvidelse av ansvarsområder for den rette personen

Og mye mer! Les mer om hva du kan forvente i vår Personalhåndbok: https://nettbureau.no/håndbok/.

Punktene over er en ønskeliste, ikke en liste med krav og stillingen vil bli tilpasset den vi velger. Vi liker mangfold og oppfordrer personer med alle slags bakgrunner å søke! :-)

Søknadsfrist: 13.03.2022. Søknader vil bli vurdert fortløpende.

Send en e-post med CV og søknad til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Søknader uten søknadsbrev vil ikke bli vurdert. Har du spørsmål til stillingen kan de sendes til samme mail. Vi gleder oss til å høre fra deg!

Nettbureau AS
Jens Bjelkes gate 12
0562 Oslo

Nettbureau