Dreven supportmedarbeider på utkikk etter nye utfordringer?

Nettbureau søker en teknisk kompetent supportmedarbeider til en bred rolle med gode utviklingsmuligheter. Arbeidsoppgavene vil være knyttet til håndtering av kundeservice for våre bedriftskunder og sluttbrukere i det svenske, norske og danske markedet.

Publisert: 13. Januar 2020

Vi har en spennende mulighet for deg som har erfaring med kundeservice, og trives i en rolle hvor du må jobbe selvstendig og ta eierskap til arbeidsoppgavene dine. Som supportansvarlig blir du et viktig bindeledd til alle våre kunder i Skandinavia. Du vil ha ansvar for å besvare henvendelser, og følge opp kundene slik at de får det produktet de er lovet. Vi ser etter en person med gode skriveferdigheter som behersker svensk skriftlig, og som vil være komfortabel med å håndtere skriftlige henvendelser på norsk. Behersker du flere språk er det et pluss. Arbeidsstedet ditt vil være vårt nyoppussede hovedkontor sentralt i Oslo, men noe reise til kontoret i Stockholm må påregnes.

Nettbureau lager, eier og driver en rekke nyttige digitale tjenester (og noen unyttige, slik som Bæ.no). Eksempler på våre tjenester er Strøm.no, Lån.no og Eiendomsmegler.no. Årlig hjelper vi mange tusen brukere i Norge, Sverige, Danmark og Spania med å finne fram til riktige produkt- og tjenesteleverandører ved å gjøre det lettere å sammenligne tilbud og sikre seg en konkurransedyktig avtale.

Supporten vil foregå både på e-post, via nettbaserte systemer og sosiale medier. En forutsetning for å lykkes i jobben er derfor at du har teknologisk kompetanse og er vant til å jobbe med nettbaserte kunde- og supportløsninger. For å kunne yte god service og gi kundene svarene de har behov for, stilles det krav til både formuleringsevne og forståelse av kundeservice som en viktig del av bedriftens kommunikasjonsstrategi.

Stillingen krever at du er svært selvstendig, og lærer raskt. For å kunne bistå bedriftskunder og sluttbrukere må du tilegne deg en stor mengde informasjon om tjenestene og hvordan de fungerer, men også generell kunnskap knyttet til bolig og personlig økonomi. Du vil få solid opplæring for å sikre at du lykkes i jobben, men en forutsetning vil være at du er initiativrik, beslutningsdyktig og trives med å være selvgående.


Ansvarsområder:

  • Svare sluttbrukere via alle kanaler, inkludert e-post og sosiale medier
  • Assistere våre bedriftskunder rundt spørsmål knyttet til deres kundeforhold
  • Hjelpe oss å utvikle og oppdatere sider med spørsmål og svar, chat og autosvar
  • Skille ut henvendelser som kan tyde på feil i våre systemer, og vidererapportere disse
  • Sørge for at alle våre kunder har positive opplevelser i møte med kundeservice
  • Gi innspill på tjenestenes brukeropplevelse
  • Hjelpe med å effektivisere interne prosesser for kundebehandling
  • Være behjelpelig med administrative oppgaver ved behov

Kvalifikasjoner:

  • Solid teknologisk forståelse og gode dataferdigheter
  • Erfaring fra support og kundeservice, gjerne innenfor IT/digitale tjenester
  • Svensk bakgrunn, eller svensk som morsmål
  • Kan besvare henvendelser på norsk, med hovedvekt på å gjøre seg forstått. Det er en bonus om du i tillegg er komfortabel med å håndtere henvendelser på dansk
  • Erfaring med å skrive tekst, gjerne spørsmål og svar eller autosvar
  • Erfaring fra/interesse for digitale tjenester vil være en fordel

Vi tror du:

  • Er svært selvstendig
  • Trives med å ta ansvar
  • Har et godt språkøre
  • Evner å håndtere flere oppgaver samtidig på en godt organisert måte
  • Lærer nye ting raskt
  • Er serviceinnstilt og evner å sette deg inn i kundens situasjon og behov
  • Har god forståelse av kundeservice og påvirkningen dette har på kunder og bedriften

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø i freshe lokaler sentralt i Oslo
  • Hyggelige kollegaer og mange sosiale møtepunkter
  • Påvirkning på din egen arbeidshverdag
  • En arbeidshverdag preget av frihet, tillit og ansvar
  • Personlig utvikling
  • Utvidelse av ansvarsområder for den rette personen

Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos her: nettbureau.no/håndbok/

Søk på stillingen:

Send CV+søknad til jobb@nettbureau.no. Legg gjerne ved vitnemål, attester og referanser du tenker kan være relevante.

Frist: Snarest

Vi ser frem til å høre fra deg!

Har du spørsmål rundt stillingen?

Siglinde Lunde er HR-ansvarlig hos Nettbureau

Brenner du inne med et spørsmål om stillingen, er det bare til å ta kontakt med oss. Siglinde svarer på det aller meste, og husk at ingen spørsmål er for store, små eller dumme. Hvis noe er uklart for deg, er sjansen ganske stor for at det uklart for andre også. Derfor oppfordrer vi deg til å ta kontakt om du skulle ha spørsmål!

E-post: siglinde@nettbureau.no
Telefon: 984 76 881

Nettbureau AS
Colletts gate 10A
0169 Oslo